משלחת רבני מערכות הכשרות וראשי יקבי חברון סיירו באירופה על מנת לייבא ענבים משובחים לשנת השמיטה

אתר קול חי No Comments on משלחת רבני מערכות הכשרות וראשי יקבי חברון סיירו באירופה על מנת לייבא ענבים משובחים לשנת השמיטה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברי המשלחת ובהם נציגי מערכת הכשרות בד"ץ מחזיקי הדת ובד"ץ בית יוסף סיירו במדינות שונות באירופה, במטרה לייבא ענבים משובחים לייצור היינות האיכותיים ביקבי חברון תוך הקפדה על כשרות מהודרת
ביקבי חברון נערכים לקראת בציר שנת השמיטה על מנת לספק לציבור צרכני המהדרין את היינות האיכותיים בהידור כשרות.

במסגרת זו יצאה בימים האחרונים משלחת משותפת של ראשי יקבי חברון ונציגי מערכות הכשרות לאירופה, על מנת לבחון כרמים באיזורים שונים באירופה, מהם ייבחרו הענבים שירכיבו את היינות של היקב בשנה הקרובה.

על חברי המשלחת נמנו הרב יעקב שלום קליין והרב מרדכי קליין מבעלי יקבי חברון, ורבני מערכות הכשרות הגאון הרב פנחס לייבוש פדווא רב כשרות בד"ץ מחזיקי הדת, והגאון הרב מרדכי סבא מכשרות בד"ץ בית יוסף.
במסגרת ביקורם באירופה, ערכו חברי המשלחת סיורים בעשרות כרמים במדינות שונות, כאשר הם בודקים באמצעים טכנולוגיים ופיזיים את איכות וזני הענבים המתאימים ביותר מהם ייוצרו היינות.

הרבנים חברי המשלחת ערכו את הבדיקות הנדרשות מבחינת מערכות הכשרות, על מנת להביא את המוצר המהודר ביותר גם מבחינה כשרותית.

סמנכ"ל יקבי חברון הרב מרדכי קליין: "ביקבי חברון אנו לא שוקטים על השמרים ועושים הכול על מנת להיערך כיאות לקראת הבציר הקרוב, שמורכב יותר בשל שנת השמיטה. המשלחת נסעה על מנת לבדוק טעמים, איכויות וכשרויות כדי לספק לציבור הצרכנים את היינות הטובים ביותר".

היקב שהוקם בשנת לפני למעלה מ-30 שנה ע"י הרב יעקב שלום קליין המשתייך לחסידות בעלזא ממוקם בקרית ארבע בחברון, ומייצר מידי שנה למעלה מ-2.5 מיליון בקבוקי יין משובח אשר זוכים לכשרות מהודרת של בד"ץ מחזיקי הדת וOU.

מוצרי היקב זכו לפרסים במגוון קטגוריות בתחום היין בשל האיכות הרבה.



0 תגובות